Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Τα ΟΧΙ του Θεού

ΤΑ «ΟΧΙ» ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Παρακάλεσα το Θεό να μου αφαιρέσει την αλαζονεία και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!
Μου είπε, ότι δεν αφαιρούν την αλαζονεία, αλλά την απαρνούνται!

Παρακάλεσα το Θεό να θεραπεύσει την κατάκοιτη κόρη μου
Και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ! Η ψυχή της είναι σώα και το σώμα έτσι κι αλλιώς θα πεθάνει!

Παρακάλεσα το Θεό να μου χαρίσει την υπομονή και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!
Μου είπε, ότι η υπομονή έρχεται μετά την δοκιμασία, δεν χαρίζεται, αλλά κατακτάται.

Παρακάλεσα το Θεό να μου χαρίσει την ευτυχία και ο Θεός μου είπε- ΟΧΙ!
Μου είπε, ότι μου δίνει την ευλογία Του και αν θα γίνω ευτυχής η όχι- εξαρτάται μόνο από μένα!

Παρακάλεσα το Θεό να με προφυλάξει από τον πόνο και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!
Μου είπε, πως τα βάσανα απομακρύνουν τον άνθρωπο από τις έννοιες αυτού του κόσμου και τον οδηγούν σ' Αυτόν!

Παρακάλεσα το Θεό να μεγαλώσει το πνεύμα μου και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!
Μου είπε, πως το πνεύμα οφείλει να μεγαλώσει μόνο του.

Παρακάλεσα το Θεό να αγαπώ τους άλλους, όπως Αυτός αγαπάει εμένα.
Επιτέλους κατάλαβες τι πρέπει να ζητάς, μου είπε ο Θεός.

Εγώ ζήτησα δύναμη και ο Θεός μου έστειλε δοκιμασίας για να με ατσαλώσει.

Εγώ ζήτησα σοφία και ο Θεός μου έστειλε προβλήματα, για να σπάω το κεφάλι μου να τα λύσω.
Εγώ ζήτησα ανδρεία και ο Θεός μου έστειλε κινδύνους.
Εγώ ζήτησα αγάπη και ο Θεός μου έστειλε δυστυχισμένους για να μπορώ να τους βοηθώ.
Εγώ ζήτησα αγαθά και ο Θεός μου έστειλε δυνατότητες.
Δεν πήρα τίποτε απ' αυτά που ζήτησα, αλλά πήρα το παν, που είχα ανάγκη!!!

Ο Θεός άκουσε τις προσευχές μου... και μου είπε: «Σ' αγαπώ άνευ όρων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου